onsdag 4 maj 2011

God morgon!

Idag ska Nelly äntligen steriliseras, o jag sitter såklart här o är nervös flera timmar på förhand, haha. *Hönsmamma* Nej men det ska verkligen bli skönt att slippa hennes jamande & kvittrande. Både hon & vi kommer att må så mycket bättre av det! 
 
Jag valde att inte börja på med tapetseringen nå nu före jag far till veterinären, jag har ju ändå jobbat så många timmar extra. Lite ledigt nu från morgonen skadar verkligen inte!
Såhär ser mammas & pappas sovrum ut för tillfället;
Fönsterväggen är nästan klar, så det svåraste är över. På eftermiddagen ska jag göra klart fönsterväggen och börja på med väggen bredvid. Det är en stor & rak vägg, så det ska inte bli några problem alls! 
 
Nu ska jag äta en frukost & ta min medicin, o sen bara vänta på att vi får hoppa i bilen o köra iväg mot Edsevö, till veterinären. 
 
Vi hörs sen! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar