söndag 1 maj 2011

I scream; Ice cream

Godmorgon! :)
Jag har just tagit en dusch och ätit frukost. Jag ska snart börja göra mig helt klar för att fara iväg o jobba lite. Jag ska stå 4 timmar i en av glasskioskerna på Vasa torg, jag hoppas det går bra. Men vi kommer att vara två, så det känns bättre :)
Jag börjar bli riktigt nervös nu, usch.. Får alltid ont i magen vid sånadär tillfällen. Men jag ser nog framemot det, o förhoppningsvis får jag fortsätta där i sommar sen.
 
Sen efteråt far vi hem norrut, jag påbörjar ju min praktik i Kovjoki imorgon. Roy följer med, men kommer sen tillbaka till Vasa ikväll, för han börjar ju jobba imorgon också. Ska bli intressant att se hur lägenheten ser ut då jag kommer tillbaka sen.. Smutsiga kläder över hela golven, disk upp till taket, slut på wc-papper... Nej skämt åsido, men ni vet karlar ;)
 
Nu ska jag göra mig klar, o dra upp Roy ur sängen så att han får skjutsa mig in till stan!
 
Vi hörs senare 
Tumblr_ljzxcicx4y1qzkj87o1_500_large
weheartit

1 kommentar:

  1. fick du smaka någo nyheter? är intresserad av att veta hur popcorn-kinuski smakar :)

    SvaraRadera