tisdag 17 maj 2011

Jag babblar på...

Det är jättekonstigt väder idag.. Det är soligt & mulet om vartannat, o så regnar det emellan.. Rätt varmt & skönt, men blåsigt. Weird...

Jag kom på att jag glömt berätta att läkaren ringde åt mig igår. Han sa att röntgenbilderna inte visade nånting speciellt, så ingen bit är löst i knät i alla fall. Men menisken ska ännu kollas. Jag ska få en tid till en ortoped som ska undersöka mig o avgöra om det blir operation eller inte. Usch, jag är lite rädd faktiskt... Men nu är det bara att vänta på en tid först, ingen idé att oroa sig än, det hinner jag nog göra sen ;)
 
Jag har förberett allt så att jag kan börja tapetsera ungarnas rum imorgon. Hoppas jag orkar upp imorgon bara... Eller ja, annars sover jag lite längre då bara helt enkelt och jobbar längre istället. Jag är ju min egen chef då jag jobbar här hemma. Så länge jag samlar ihop ett visst antal timmar så är det lugnt. Men allt skrivs ner, så det går inte att fuska. O tur är väl det! :}
 
Nu försvinner alla mörka moln plötsligt, ska se om Maria är sugen på att ta en cykeltur runt byn. Pricken får också följa med om han vill!

1 kommentar:

  1. Du ska se att det går bra!! jag håller tummarna :)

    SvaraRadera