onsdag 18 maj 2011

Jag längtar...

...tills tisdag då jag ska till frissan & färga håret.
...till sommarlovet.
...tills jag kan resa iväg till värmen.
...efter ett jobb som min sönderarbetade kropp klarar av.
...tills alla mina planer blir verklighet.
...tills den dagen då jag inte längre är så självkritisk..
 
Det är mycket jag längtar efter, men det mesta får jag nog tyvärr bara drömma om tills vidare...
Men jag har även ikväll suttit och sökt lite jobb, så förhoppningsvis ska det nappa nånstans. Då kanske den där drömmen om en resa kan bli verklighet så småningom... Gosh vad jag tjatar om mina rese-drömmar. Men jag tänker på det minst 150 ggr/dag för tillfället, måste kanske släppa det lite? ;)
 
Nu är jag sjukt trött och ska gå upp o kolla lite tv innan jag går o lägger mig. Imorgon fortsätter jag tapetsera, nu har jag i alla fall tapetklister så att det räcker till och blir över ;)
  
Sov gott, vi hörs imorgon! 

3 kommentarer:

  1. På lördag blir det frissan för min del, klippning&färgning. Tummen upp till det!
    Sommarlovet och Slovenien väntar jag ännu troget på för min del (:

    Btw, den där resesidan. Den var rätt så bra, många place i Turkiet som de flyger till nu!

    SvaraRadera
  2. Skulle du inte jobba i glasskiosk?

    SvaraRadera
  3. Anonym} Kärringen har inte hört av sig, så jag vet faktiskt inte! Så jag söker fler jobb för säkerhetsskull. :)

    SvaraRadera