onsdag 18 maj 2011

Making plans...

Godmorgon, eller god förmiddag! Klockan ringde 07:30, men jag kände direkt att om jag stiger upp då så kommer jag inte orka göra nånting alls idag. Så jag somnade om, och vaknade 09:30 istället. Så skönt att få sova ut! Så nu är jag rätt utvilad, o känner mig redo för att gå upp och börja tapetsera! Ska försöka hinna få upp ett par våder innan Heidi kommer hem, så att hon ser att det börjar hända nåt ;)
 
Jag har världens planer för framtiden, planer som kommer att bli sanna ifall jag är 100% säker på att jag vill det. Jag har tänkt på det länge, men började fundera på allvar igår. O nu har jag sovit på saken, o det känns bara ännu mer rätt.
Ah, vi får se, ska smida vidare ;) Men jag kommer inte att avslöja det åt nån innan det är helt bombsäkert!
 
Nu ska jag gå upp och göra nån nytta. Skulle helst ligga ute i solen idag, men det går tyvärr inte just nu. Måste-jobba.
Vi hörs senare! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar