tisdag 3 maj 2011

Mina shortsproblem är lösta!

Det syns inte så bra på bild, men det är ett par ljusblå herrjeans som jag klippt av o gjort lite hål på. Jag ska ännu använda en sten eller nåt o göra lite snygga nötningar så att de blir riktigt trashiga & snygga. Sen ska jag bara försöka tighta till mina lår lite så att shortsen inte sitter så tight. Dom kommer att va supersnygga till sommarn om dom får sitta lite lösare.
Så tack lillebror för jeansen, nu slipper jag att lägga pengar på nya shorts 

4 kommentarer:

  1. Bra att du skriver att du "håller helt med" i inlägget under om att man inte ska bry sig i eventuella extrakilon och beach 2011 - och i nästa inlägg skriver du att du måste tighta till låren...

    SvaraRadera
  2. sandpapper brukar fungera fin fint att nöta jeans med :)

    SvaraRadera
  3. "Tighta till låren"... lyser dubbelmoral lång väg när man läser inlägget under.

    SvaraRadera
  4. + att du har skrivit gymkort på din wishlist för att du måste bli i form till sommaren.. yeah ser att du håller med..

    SvaraRadera