torsdag 26 maj 2011

MK

Det blev en cykeltur i kvällssolen. Men gosh vad trögt det gick... Hade verkligen inga krafter i benen. Åh shit vad trött jag är nu. Skulle passa bäst under täcket, men Roy tvingar mig att sitta upp o kolla en film här snart, så jag måste väl göra det då ;) Men sen blir det bums i säng!
     
O jag måste bara säga -Jag älskar Mary Kay's ögonkräm! Helt amazing. Jag hade helt svullna ögon då vi kom in efter cykelturen, så jag tvättade bort sminket o duttade lite ögonkräm under ögonen, o POFF! Efter ett par minuter var ögonen mycket piggare igen! Dessutom svalkar den ner sådär skönt, aah :)
 
Imorgon ska jag & gubben först iväg till skatteverket o fixa våra skattekort. Sen far Roy iväg på jobb, o då ska jag städa upp här i lyan. Sen ska jag på arbetsintervju, o sen kommer lite folk hit, så blir det MK-partyy! Sista partyt där jag är värdinna nu, sen får jag börja ha egna partyn ;) (Så hojta till om du vill vara värdinna på nåt party! I början kommer jag & Jenny att hålla partyn ihop. Vi tror att det lönar sig & blir bättre & roligare på alla vis! :})
 
Nu ska jag poppa popcorn o sen ska vi kolla film (zzzzz) ... Godnatt! ♥ 

1 kommentar:

  1. genast dy skrev om att dy ska snacka me jeanette, så fick ja mina aningar vad som höll på att ske :D
    var de it så dyrt heller som du uppfattat? :)

    SvaraRadera