måndag 30 maj 2011

Tredje gången gillt?

..En annan som också fyller år idag är Linda! Gå in och gratta henne! :)

O ja, godmorgon på er! Jag vaknade med "krabbis" efter att ha tryckt i mig alltför mycket kebab igårkväll. Hua! Jag sitter med telefonen bredvid mig o ska gå ut för tredje gången o försöka få tag i en viss person. Det handlar om ett jobb till hösten. Jag avslöjar inte desto mer ännu. ;) Jag håller alla mina tummar & tår för att det går vägen.
 
Sen måste jag försöka få nåt liv i Roy, o så far vi sen till Kovjoki, o vidare till Vasa. Ikväll ska jag på mitt första MK-möte, ska bli superroligt!

Nu ska jag ringa för tredje gången.. Hoppas hon svarar!

Är verkligen i behov av en photoshoot, har ju inga nya bilder att ladda upp. ;p 
  
O hörni -Missa inte min tävling!

2 kommentarer:

  1. Hej! Jag undrar om du vill hjälpa mig lite med ett problem som jag skulle vilja få löst. Vi ska kanske inom ett par månaders tid börja renovera en lägenhet från 70 talet, vilket innebär att den har spånskivor som lämnar fula skåror emellan. nu är jag ju så pedant så det går helt enkelt inte för sig, har du några tips på hur jag ska göra för att få bort dem? Att spackla fungerade inte så bra sist då det sprack efter vintern... hoppas du kan hjälpa mig på den här fronten! :)

    SvaraRadera
  2. Ja sko verkligen vila ut å fota lite porträtt :) hur har du passlit osv?

    SvaraRadera