måndag 13 juni 2011

Jag vill inte uppleva den här dan igen

Roys lillasyster Frida kom med oss till Vasa idag, o vi har spenderat hela kvällen tillsammans med Jenny. Det har hjälpt lite i alla fall, att jag fått tänka på annat en stund. Men gud vad jag har gråtit & bannats idag. Har varit så arg på mig själv emellanåt också -Varför skulle jag stoppa fingret emellan just då ***** smällde fast bildörren?! Fy sjutton vad ont det gjorde! Men jag skulle lugnt göra om det bara det skulle få Alecia att komma hem igen..... Snälla Alecia, jag ska aldrig vara arg på dig igen. Du ska få göra precis vad du vill bara du kommer hem igen! Nelly sitter i fönstret o tittar ut med sorgsen blick, hon bara väntar på att du ska komma hem. Jag saknar dig så att det skär i hela mig, snälla kom tillbaka!  
      
Jag räcker ett långfinger åt allt idag, bara för att detta har varit värsta dan på länge! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar