tisdag 28 juni 2011

På begäran -Mina favoritbloggar

Det var nån som frågade om jag inte kan ta o lista mina favoritbloggar, o visst kan jag det! 
  
Så här kommer några av mina absoluta blogg-favoriter, dock inte i ordning!;

Adara -Supersnygga Ida driver denna underbara blogg, eller bloggtidning rättare sagt! Hon ger alltid superbra tips, o inspirerar varje dag! 
Tyras -Tyra Sjöstedt driver en av Sveriges största bloggar, o hon blev dessutom nyligen utsedd till Sveriges sexigaste kvinna. Not too bad, huh? ;) 
Gaymasen -Gay + humor, det kan inte bli mycket bättre va? 
Linn Löwes -Inspirerande till max!
Alexandra Ekstrand -Supersöt tjej som studerar till frisör, o kommer därmed alltid med superbra hår-tips! Även mycket mode får man läsa om i hennes fina blogg. 
Sofia Handén -Även denna fashionista studerar till frisör. Grym inspirationskälla!
Desirée Serung -Inspiration, inspiration, inspiration! -Sa jag inspiration? 
Ohstlin -Amanda driver denna underbara blogg, o själv är hon ju bara för snygg!  
   
Detta är dom som inspirerar mig mest. Men som sagt så följer jag runt 70-80 bloggar på Bloglovin', så jag kan såklart ha glömt att nämna några guldkorn, men det var dessa som dök upp i huvudet först! 
Hoppas ni hittade nån ny blogg att följa  Ni får såklart också gärna tipsa mig om bra bloggar! Man kan aldrig ha för många bra bloggar att läsa :D Puss puss 
4253509891_ef9998f097_z_large

4 kommentarer:

  1. Men åååh det här gjorde verkligen min dag!! :D Tack söta du!
    Vad gullig du är, blev så himla glad! :D

    Men du ska veta att du också är en riktig inspirationskälla och en favorit! ;)
    Dessutom är du alltid så fin i håret!! hihi <3

    SvaraRadera
  2. Du är så söt gumman! Tack tack tack <3

    SvaraRadera
  3. Sv: Åh så gulligt av dig :) Tack!

    SvaraRadera