måndag 6 juni 2011

Promenix

Jag tog en promenad med Alecia nyss, svettigt värre eftersom jag hade jeans. Trodde inte att det skulle va SÅDÄR varmt. Men Alecia njöt till fullo i alla fall.
Hon jagade myror...
...rullade sig på marken...
...och var precis överallt! (Tur att det är MIN bil hon står på)
 
Det blev ingen lång promenad, runt några kvarter bara. Jag måste ju ta det jättelugnt nu sålänge jag är sådär förkyld. Vill ju inte att det ska bli värre. Men åh vad skönt det var med frisk luft!
  
Nu ska jag hoppa i duschen o sen ligga på soffan resten av kvällen. Kanske tvätta lite kläder om jag orkar.
Ha en skön kväll ni också! Puss puss

2 kommentarer:

  1. Tack! Jag orkar dock inte engagera mig allt för mycket i tävlingen nu när det är sommar men vi får se om det går vägen. :D

    Och hoppas du hade en... trevlig dröm! ^^

    SvaraRadera
  2. sv: jodå, 12 år sen jag fick min mössa. men ändå fyller jag bara 21 på torsda - får du matten att gå ihop!? ;)

    SvaraRadera