måndag 20 juni 2011

Snabb update

Jag ringde hela morgonen & förmiddan till olika veterinärer, men alla hade fullt idag, o flera svarade inte ens. Till slut fick jag tag i en klinik i Karleby dit vi åkte direkt. Väl där så fick vi vänta ca. 30 minuter, o sen kom veterinären o kollade på Alecias ben. O han sa direkt; "We need to amputate this leg!"
 
Så jaa, jag är lagom skärrad just nu.... Sitter med telefonen bredvid mig o bara väntar på att jag ska få ett samtal om att jag får hämta hem min trebenta katt...
 
Jag uppdaterar mer sen då jag känner för det. So long!

4 kommentarer:

  1. whoot!? på riktigt? stackarn :(

    SvaraRadera
  2. haha, tack :D
    jo, va ska it he ga me tiden :)

    SvaraRadera
  3. Varför var de tvungen att amputera? Fanns det inget annat sätt att fixa benet?

    SvaraRadera