onsdag 15 juni 2011

Tipsen strömmar in

Åh, tänk att det är så många som faktiskt bryr sig o hjälper till att söka efter min gumma :') En helt okänd kille ringde, han har sökt länge, hittade henne o tog bilder, dock är jag osäker eftersom bilderna var lite otydliga, men det kan vara Alecia. O helt okända människor har skickat sms om att dom sett en vit katt runtom i Jakobstad. Både vid Lisas Pizza, men även på Skolvägen nära Fäbodakorsningen. O nu är mamma & småsyskonen o söker & lämnar min telefonnummer åt folk. Jag vet inte vad jag ska säga, ni är bara så underbart bäst allihopa. Själv är jag i Vasa o slipper inte härifrån förrän mot kvällen, men då (om dom inte hittat henne innan dess) far jag till Jeppis o kommer inte därifrån innan jag hittat den där vita katten. Fy vad besviken jag blir om det inte är Alecia.. Jag borde nog inte ha så stora förväntningar.

Men än en gång; T-A-C-K till alla ni som lägger ner er tid på att söka, o till ni som i förbifarten har sett en Alecia-liknande katt o hört av er. Ni är guld värda allihopa, o jag skulle ge en miljon åt er alla om det var möjligt! ♥ 
Wi_large
weheartit

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar