måndag 11 juli 2011

En liten shoot i blåsten

Först vill jag säga TACK åt Linda som gjort min blogg så fin, visst blev den fräsch med ny header & ny design?!  I loooove it!

Jag & Jenny försökte oss på en liten photoshoot idag, i blåsten ute vid havet. Mitt hår stod dock rakt upp hela tiden, så jag vet inte om det finns nån bild jag törs visa. Ska kolla genom dom så kanske jag hittar nån trots allt. Jenny blev i alla fall superfin på alla bilder, fuskis! Kul hade vi i alla fall, och det är huvudsaken. Men nu är jag så sjuuuuukt trött pga min förkylning, så jag borde nog vila en stund innan Roy kommer hem!

Jag ska visa er i alla fall hur jag såg ut, innan blåsten hade förstört mitt hår;

Ps! Om ni tycker att jag är värd att bli veckans blogg hos en av Sveriges största bloggare, så kan ni nominera mig här! Jag såg att det var nåt fel på sidan förut, men nu borde det fungera. PUSS på er! 

6 kommentarer:

  1. sv: Okej, men om du känner de förkyld ska vi absolut it ta e fö tå kan e jo påverk bildren ganska myki :) vi kan ta e vikon bakett isåfall om do itt käner de betär ti torsdan!

    Å jo, ja har liti bilder än som ja int ha skicka åt de :p

    SvaraRadera
  2. sv: tack så myki sötnos :) <3

    SvaraRadera
  3. Åh vad snyggt det blev!! :D Rådiggar din design! Älskar bakgrundsfärgen. Den skulle jag också kunna tänka mig ha, hihi. Sen tycker jag det blev superfint med färgerna i headern också. Du är så snygg!!

    - Vad kul att du gillade videon! :D

    SvaraRadera
  4. - Nä det är sant!! Det bästa skulle vara om jag kunde komma upp vid tiotiden i alla fall och då få vara utvilad. Nu går jag och lägger mig på morgonen liksom, sover några timmar och sen går jag upp - jättetrött!! :P

    SvaraRadera
  5. Oj, tå du e så grann! :)

    SvaraRadera
  6. Du er så snygg tiden! men he ju it så ovanligt heller ;)

    SvaraRadera