tisdag 12 juli 2011

Virkat + läder & röda naglar

Igår, innan fotograferingen, så stod jag o provade kläder i en halv evighet. Detta var resultatet av en outfit jag först hade tänkt ha, men jag böt sen om till klänning. Det var bekvämare så.
 
Men jag gillar kombinationen av virkat, läder & röda naglar; 
  
Godmorgon förresten! Inatt sov jag bra & länge, så nu är jag utvilad. MEN, förkylningen har blivit värre, så jag sitter för tillfället o hostar upp mina lungor. Näsan rinner & halsen värker som om den skulle få betalt. Så det blir nog en vääääldigt lugn dag för mig idag. Måste dock iväg på ett ärende, men det går snabbt o är inte så tungt. Sen ska jag bara kolla film & läsa bloggar hela dan, och äta halspastiller & glass. Låter lite lyxigt ändå va? ;)

Snart ska vi äta en ordentlig lunch innan jag skjutsar Roy till jobbet. Jag uppdaterar sen! 

     

4 kommentarer:

  1. Ja de kan vi säkert, men vi måst vänt en tid tills mimmis öroninflammation går om iaf, för hennes öron siir så skabbo ut tå he rinder medicin :D

    SvaraRadera
  2. Wow, vilken snygg header sara! :)

    SvaraRadera