tisdag 12 juli 2011

Happy girl(s)

Både jag & Linda har fått så otroligt bra respons från fotograferingen, så himla kul!! ♥ Jag klickar mig in på Lindas blogg o kollar kommentarerna, o ramlar nästan ur soffan då jag får se hur många som faktiskt gillar bilderna. Även här på min blogg har jag fått massor med komplimanger, inte är jag ju van att bli bortskämd på dethär viset :'D 

Ja, ni är bara för underbara!! Jag & Linda ska snart ha en photoshoot igen, och om ni har några tips på outfits/stil på shooten så är det bara att hojta till! Även de mest galna idéerna är välkomna! 

Bara för att ni är så gulliga så slänger jag upp ännu en bild från fotograferingen åt er; 

Modell: Jag.
Fotograf: Linda Sjölund

2 kommentarer:

  1. Det är ju hur fina bilder som helst! :D Förstår att många gillar!

    - hihi så lite så! Kul att tipsa om saker. :)

    SvaraRadera
  2. Lämna bort löshåret, snälla. Det syns föööööör bra att det inte är ditt egna!

    SvaraRadera