måndag 25 juli 2011

Jag glömmer att andas

Goodmorning blogreaders! 

Idag vaknade jag med ont i magen. Stress-symptom säger mamma. Emellanåt skär det till mellan revbenen så att jag hinner bli livrädd innan det släpper. Jag är så dålig på att slappna av, måste bli bättre på det!

Idag ska jag jobba vidare på min hårfärg o försöka få den att bli mer mot koppar-blonda hållet. Typ nåt sånthär vill jag ha;

4_large
Bild från weheartit

Innan hade jag ju rött, o så färgade jag det med en kopparblond nyans, så blev det orange. Jag gillar färgen som jag har just nu, men jag ska nog färga det en gång till så att det blir liiiiite ljusare, o en mer naturlig färg. Helst utan att behöva bleka. Jag vill inte bli blond, det är inte det jag strävar efter, utan en mörkblond-orange/koppar-aktig naturlig färg.

Orsaken till att jag inte vill ha knallrött längre är bara så enkel som att rött hår är så himla svårt att sköta! Färgen försvinner direkt, o det blir ju jättejobbigt i längden. Jag älskar rött hår, kommer alltid att göra, men jag vet inte om det är värt det.
  

Ikväll ska jag färga, o imorgon ska jag iväg på fotografering med Linda igen, så senast då får ni se min nya hårfärg :} 
  
Nu ska jag kliva upp, gå upp o äta lite frukost, o sen ska jag så småningom fara hem till Kovjoki. Roy stannar här i Sandsund o vilar upp sig medan jag far hem o mockar lite skit. Han har haft några sjukt tunga veckor på jobbet nu, så han förtjänar att sova ut ordentligt så länge han får & kan.
 
Vi hörs senare 

3 kommentarer:

  1. har ni photoshooten långt borta igen?!

    SvaraRadera
  2. sv. när som helst! bara d int ösregnar typ :) sku måst försöka få låna nån bil, el har ni? så man kan köra runt o leta passande ställen här i periferin...
    jag har i princip inget inplanerat för semestern så d e bara att säga till när du känner för en shoot!

    SvaraRadera
  3. ska kolla med den andra som anmälde sig som modell-aspirant då tidigare. hon har bil. så får vi kolla lite väderkartor o möjliga spots o höras närmare!

    SvaraRadera