söndag 24 juli 2011

Köket före & efter

Jag hann ju inte lägga upp alla bilder från lägenheten då jag väl var i gång, så här kommer de sista, från köket. 
   
 
Ja, alltså jag har hatat vårt kök ända sen vi flyttade in för nästan ett år sen, men nu börjar det äntligen hända grejer. Jag har ju börjat renovera skåpdörrarna, o så tog jag ner dom fula gardinerna, slängde ut den fula klockan o satte upp en ny, och in med en blomma i fönstret, så blev det plötsligt som ett helt nytt rum!
 
Nya gardiner ska ännu upp, o så det viktigaste -nytt matbord & stolar! Synd att allt ska va så dyrt bara, vi måste nog vänta ett tag med dom nya möblerna än. Gardinerna ska dock inhandlas så fort som möjligt.
 
Så, vad tycker ni såhär långt? (Nog för att det bara är 1/4 av köket som syns på bild, men ändå!) Man måste ju börja nånstans :} 

6 kommentarer:

  1. Ja tycker att före-bilden va myki snyggari :) gardinen e superfin tär, å it nan åv klockona passar direkt in i hede stilen :p

    SvaraRadera
  2. Håller med Linda, den nya klockan e alldeles för omodern.

    SvaraRadera
  3. Den nya klockan är bra mycket modernare än den gamla ;) Man ser dock inte så tydligt på långt håll hur den ser ut.. Jag ska ta en närmare bild så att ni får se. SEN kan ni säga vad ni tycker!

    SvaraRadera
  4. sv: Jo he kan du :) vi kan jo ha picknick denhär gangon å så vi orkar ta jättemyki bilder :D å får ja annos fråg: kan do ped na? :) eller händer e na me knä dett tå?


    å anonym: ja sa int att klockon va omodern :p

    SvaraRadera
  5. Omodernt kanske var fel ordval, men det ser ut som att den kommer från en annan tid i jämförelse med resten av köket. :)

    SvaraRadera