torsdag 28 juli 2011

Loppis, balplastning & MK

Godmorgon alla bloggläsare där ute!  Roy har just farit iväg till jobbet, så nu sitter jag här ensam. Jag ska äta frukost & packa mina väskor, o så hoppar jag i bilen o far iväg till loppis så fort de öppnar. Sen raka vägen hem till Kovjoki.

Jag ska som sagt plasta balar idag, så det kan bli lite dött här under dan, men då vet ni ju i alla fall var jag är :}
 
Nu håller jag tummarna för att folk har köpt massor av mig på loppis, jag har nämligen varit med om att jag t.o.m. gått på minus av att ha bord på loppis, eftersom bordshyran varit såpass dyr o jag inte fått sålt tillräckligt mycket. Men nu har jag nog så löjligt låga priser på det mesta, så jag hoppas att allt bara försvinner! :}
   
Det är soligt & varmt där ute redan, så kanske det blir ett besök till stranden med småsyskonen då jag jobbat klart. Det skulle va skönt. Det är flera veckor sen jag varit till stranden sist nu så. Lite mer färg på kroppen skulle heller inte skada, hur känns det att va brun egentligen?
 
Nu ska jag ta tag i MK-beställningen, o sen blir det frukost! Vi hörs senare, puss puss 
 
Balplastning

1 kommentar:

  1. Själv har jag bara stekt här hemma, men färg har det åtminstone kommit.. Och det känns härligt att va brun, vet inte riktigt om jag är Afrika-brun, men iaf mkt brunare än va ja ha varit tidigare år! :)

    SvaraRadera