söndag 14 augusti 2011

Gårkvällens outfit /Svar på kommentarer

Såhär såg jag ut igårkväll på Lindas konfirmation;


Klänningen är gammal o kommer från h&m, kortjacka -Gina Tricot, wedges (Friis&Company) från Nelly


..O så tänkte jag ta o svara på ett par kommentarer;
  

"Slutade man inte krusa håret nån gång på nittiotalet?"  
Personligen så tror jag att krusat hår kommer att bli suuuuperhett igen om några år!! Jag har alltid gillat krusat hår även om jag själv nästan aldrig haft det, kolla bara in Katy Perry's musikvideo -Last friday night så fattar du ;) O sen är det superbra om man bara vill ha mer volym i håret också -att krusa håret där under men låta det översta/yttersta håret vara rakt. Superbra om man inte råkar äga en volummaster!

"Vilket/hurudana smycken är dina favvo-smycken? =)"
Jag älskar ringar! Massor med ringar. Jag är dålig på att använda halsband & armband, men på mina fingrar sitter det oftast många ringar, speciellt dom två som jag fått av Roy :) 

1 kommentar:

  1. Jo, ja ha no sijt andi kommentarin men ha heilt glömd bort ti svara, piiinsamt.. :) En tjejkväll låter prima! Ja måst dock koll me Johnny ännu ifall an vill ha biln ondi vikon ja e bort fö isåfall måst vi funder om na liti. Ja måst ju lyckas ta me ti flygplatsin å så.. :P

    SvaraRadera