söndag 28 augusti 2011

I'm so so sorry!

Hej & förlåt. Då vi kom hem till Sandsund så fungerade inte det trådlösa nätet där, så jag kunde inte blogga som jag lovat. Men nu är vi i Vasa, så nu ska jag slänga in ett inlägg.

Vi (jag & Roys familj) for alltså till deras villa igår på eftermiddan för att fira Venetziansk/villaavslutning. Vi var ute på sjön med båten, sköt raketer & hade det trevligt. Jag & Roy sov i gäststugan tillsammans med Wili (hunden). Idag har vi bara städat efter oss på villan & tagit det lugnt, innan vi for till Sandsund dit Roys mommo & moffa kom o firade honom.


Imorgon ska jag upp kl. 6 eftersom en ny arbetsvecka börjar, så nu ska jag bara gå ut en snabb sväng för att andas lite frisk luft i ett försök att bota min huvudvärk. Sen ska jag gå o lägga mig så småningom.

Bilder från villan får ni imorgon eftersom batterit i kameran är slut nu, så istället slänger jag upp en bild som jag tog tidigare igår. Håret ser nästan vitt ut, haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar