måndag 22 augusti 2011

Min måndag

Hej på er!  Tusen tack för alla fina kommentarer på mitt lilla klago-inlägg! Ni anar inte hur glad jag blev då jag såg vad ni skrivit :):) Hoppas ni börjar kommentera mera nu då, jag lägger faktiskt ner en stor del av min dag på bloggen.

Arbetsdagen gick fort, o sen blev det en snabb runda på ett nytt loppis med en arbetskompis innan jag dumpade av henne i stan o fortsatte till Prisma. Där handlade jag vårdande toning till håret, och mat för några dagar framåt. Sen sprang jag även in på Adam&Ewa, o gjorde några små fynd som vanligt. Bl.a. en tvålpumpflaska i porslin för 1€, super!!

Nu ska jag äta lite mat som Roy hade lämnat åt mig, o sen ska jag fixa lite med håret.

Såhär trött blir man efter att man ätit som en häst o slickat rent skålen efter sig;
  

Ansträngande liv vet ni. 

3 kommentarer:

  1. mera dagens outfit! :)

    SvaraRadera
  2. Billig tvålpumplaska!! :D
    Söt bild!

    sv: hihi naaw tack! Hoppas jag vinner! xD Synd att du inte kan vara med i de svenska tävlingarna. :( men finns det inget liknande i finland? ^^

    SvaraRadera
  3. Hej jag heter Joanna är är 23 år.
    När jag var 14 år fick jag diagnosen Aspergers syndrom och nu bloggar jag öppet hjärtat om mitt liv med diagnosen och allt vad det innebär för att folk ska få mer förståelse och insikt för hur det är att leva med ett dolt funktionshinder.
    Så besök gärna min blogg:)
    kram

    SvaraRadera