tisdag 16 augusti 2011

Photoshop, loppis & tisdagsmys

Dag två på jobbet gick också bra. Dock blev jag sjukt trött i huvudet idag, precis som resten av gänget. Inte är jag ju van med att sitta 8 timmar i streck vid datorn... :) Men jag trivs superbra på jobbet, o det är så skönt att inte bli fysiskt trött alls! Lite spänd nacke & rygg får man ju av allt sittande, men varje vecka kommer en massör dit, som bara kostar 8,50€, så det ska jag satsa på nån dag då det passar!
 
Jag utmanade förresten mig själv ordentligt i Photoshop idag. Andra dan jag använder det, nånsin, o jag kan redan en hel del! Blir sugen på att ladda ner det till min dator, men jag vet inte... Kanske det räcker med att jag sitter & redigerar bilder på jobbet hela dagarna.. ;)

Efter jobbet hämtade jag Roy, skjutsade hem honom, o så for jag själv till loppis för att hämta ut mina pengar. Jag gick också runt ett snabbt varv där, o visst kom jag hem med några fynd den här gången också! :) Gotta love loppis! Sen ett besök till Minimani också, o där handlade jag lite nödvändigheter bara.

Nu har jag städat lite, o ska parkera min röv i soffan tillsammans med en burk fiskmat  framför filmen Helens små underverk (Raising Helen) som var ett av loppis-fynden. 4€ betalade jag för den.

922767-9-1308305846376_large
we<3it

4 kommentarer:

  1. Tack! :)

    Jo, he e säkert grymt skönt att int behöv känn se kroppsligt slut tå man komber heim på kvällda. Just på grund ov den fysiska tröittheitin som jag får ov mett jobb så längtar ja tibax ti skola så ja sko få byri känn me pigg igen ;)

    SvaraRadera
  2. låter ju najs me en massör tär :D
    Hade glass smakin ha ja sökt, men allder hitta nanstans?

    SvaraRadera
  3. å förresten, når vill du ta hande fotograferingen me te å roy? :) ja tycker att e sko vara så spännand :)

    SvaraRadera