onsdag 31 augusti 2011

Som hund & katt

Idag har det gått 5 år sen jag & Roy blev ett par. Vi har hållit ihop utan uppbrott sen dess, o hunnit ta oss genom en hel del motgångar, tillsammans.

Roy i Dragsvik, november 2009


Jag var bara 15 år då vi blev tillsammans, o Roy hade nyss fyllt 16, så det är faktiskt bara helt amazing att vi har hållit ihop sen dess! Vi kände båda två från början att det var rätt.
  

ROY FOTAR FJOLLBILDER =)
Jag 16 år, juni 2007
sen sku den provas :)
Roy 16 år, juni 2007


..Och fastän vi ofta är som hund & katt, så har vi alltid fått det att fungera. 
-Det måste ju betyda nåt ♥ 
  
Hösten 2009
Hösten 2009

Det finns ingen annan, jag vill dela hela mitt liv med Roy. Även fast han ofta går mig på nerverna, så vet jag att han innerst inne är världens snällaste & mest omtänksamma människa.


Påväg till Paljakka i mars 2011

Finaste gubben  Sommar 2011
Sommar 2009

Roy, jag älskar dig, och har gjort det i 5 år redan. Hoppas du också vill bli gammal & skruttig med mig... ;) 
  
(O Roy, jag vet att vi ofta tjafsar, grälar & gnäller om små löjliga saker, men vad vore ett förhållande utan tjafs & gräl? Nej jag skulle då inte kunna va tillsammans med nån som jag inte skulle få bråka med ibland. Nej huua, får rysningar... ;) Mamma brukar jämföra oss med ett gammalt par som alltid bråkade & tjafsade & aldrig kom överrens. Det kommer nog säkert att flyga löständer, träkäppar & hörapparater mellan oss då vi blir gamla också, men det ser jag bara framemot!)

4 kommentarer:

  1. Stort grattis till er båda på er årsdag! Ska ni fira den på något speciellt sätt? :)

    Förresten känner jag så igen mig
    i det du skrev i ditt inlägg.
    Min kille och jag är likadana ;D

    Men jag brukar tänka att
    jag bråkar hellre med honom,
    än älskar någon annan :)
    (I filmen "The Wedding Date"
    så säger de något liknande,
    kommer jag faktist ihåg :P
    Bra film för övrigt.)

    SvaraRadera
  2. aaw, stort grattis ti er! tänk va tidin gar :)

    SV:
    ska fara å fösök byt hande bh:n ida, ja föstår it ho e bara kan ga åv såde utan att ja jor nating...!?

    SvaraRadera
  3. aaw va gullit :D all lycka till er!

    sv; tack! :)

    SvaraRadera
  4. Anonym} Tack :D Eftersom vi båda jobbar nu, så firar vi nog inte på nåt speciellt sätt idag, men vi tar igen det på kryssningen istället! :)

    Hahaha, jaa men visst måste man få bråka ibland! Annars släpps bomben ändå förr eller senare. Bättre att gräla lite smått ofta, än att ha ett stort gräl mer sällan. ;)

    Jag måste se den där filmen igen, det börjar bli ett bra tag sen jag såg den sist! :)

    SvaraRadera