söndag 21 augusti 2011

Sunday morning

Godmorgon sjusovare!  Jag kom just hem från flygplatsen efter att ha skjutsat dit Sarah som ska flyga till Sverige. Jag satt där o väntade med henne tills det var dags att kliva på planet, o vi konstaterade att vi var nog rättså trötta båda två ;) Men vi hade så himla roligt igår, så vi klagar inte!
  
O eftersom jag nu inte tänker gå o lägga mig igen fastän jag är trött, så ska jag se "The Back-up Plan" igen, som var en av filmerna vi såg igår. O så ska jag äta upp allt godis & popcorn som lämnade från igår. Även 1/3 Ben&Jerry's har jag i frysen, men den sparar jag till senare. Gotta love sunday's! 
  
Filmrecensioner kommer senare! 
 
Bilden tog jag på flygplatsen innan hon hoppade på planet. Min finaste & bästa Sarah ♥ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar