fredag 30 september 2011

Lite bättre

Nu har jag och Nelly legat på spikmattan en stund, så den värsta värken har släppt. Jag hoppas jag klarar av att sitta en timme i bilen nudå, för alldeles strax ska jag fara hem till Kovjoki. Katterna följer med, så får dom springa lite fritt i trädgården ett par dagar. 
  

 
Planen är att vi ska fånga in några tjurar imorgon som ska till slakt, men jag måste se hurpass jag klarar av det. I värsta fall får jag bara sköta om körandet, då vi tar hem tjurarna med traktorn. Jag hoppas ju att jag kan vara med och fånga in dom också, åtminstone en.. Eller två.. (men helst allihop) Ja, vi får se hur ryggen mår imorgon helt enkelt :) Nu ska jag packa in katterna i burarna så hoppar vi i bilen och far hem till "mommos"!

4 kommentarer:

  1. i somras tå ja hadd sjukt i ryggen börja ja me fysioterapi, så gav on me övningar å tå vart allt myki bäter! no ha ja it orka göra övningan som ja fick så ja har sjuk rygg (svank) igen. enda tipsi ja har åt de e att fa ti fyssen, få övningar å göra dem! ja vejt ho jobbit he e me sjuk rygg.

    SvaraRadera
  2. Jo, du ska verkligen sök hjälp fö ryggen om int an blir na bäter. Bråkar ryggen bråkar allt, så he gällder verkligen att ta hand om an.

    SvaraRadera
  3. http://www.youtube.com/watch?v=r0daM97RT0k

    SvaraRadera
  4. Anonym} Åh, jag älskar den där videon!! :')

    SvaraRadera