onsdag 7 september 2011

Oh happy day!

Trots att jag just nu är så arg på en del människor så att jag nästan kan vara lite småfarlig, så är jag glad & sprallig ändå. Dels pga. att en grej som jag velat ha i eeeevigheter nu kommer att bli min, o så för att jag har världens bästa mamma som alltid ställer upp ♥ 
   
Vi har just ätit, o Roy for iväg till skolan nu. Jag ska strax göra mig klar, o springa ner ett varv till butiken innan jag far iväg till jobbet.
    
Jag hoppas att kunna smitta av mig med mitt glada humör idag på jobbet, så att det blir en rolig kväll! Det suuuuger vissa dagar då alla är trötta & bittra, då går tiden så långsamt. 

Nu känner jag att en huvudvärk kommer smygande, så jag ska slänga in en Panadol innan det bryter ut. För jag känner att det här är en huvudvärk som inte är nådig om jag låter den gå lös. 

   
Vi hörs senare bitches 
  

Bilden är ett år gammal.

2 kommentarer:

  1. Det är en sak jag har funderat över. Du hade inget egentligt sommarjobb i sommar och hade därmed väldigt dålig ekonomi, så hur hade du råd att betala hyran på lägenheten? :)

    SvaraRadera
  2. Anonym} Jag hjälpte pappa med jordbruket hemma i Kovjoki, o då betalade han min del av hyran under sommaren :)

    SvaraRadera