torsdag 8 september 2011

Trött & irriterad

Nu har jag kommit hem från jobbet, och är helt slut. Roy är ute på stan med sina kompisar, så inatt får jag gå och sova ensam. Jag verkligen avskyr att sova ensam, men förhoppningsvis är han inte borta så länge.

Idag är jag irriterad på folk som drar förhastade slutsatser om mig.. Såna som tror att dom vet allt om mig och häver ur sig vadsomhelst, utan att ha någon som helst koll. Ja, jag är crazy och har ofta för mycket energi, men hellre det än att sitta och hänga som en hösäck och vara sur jämt. Och ja, jag betalar min kamera själv, det är väl självklart?! Sluta dra förhastade slutsatser, fråga mig innan ni bara häver ur er. Tack!

Nu ska jag sitta och kolla på lite piercingar en stund, samtidigt som jag kollar första avsnittet av Bonde söker fru. Imorgon innan jobbet ska jag & Sarah leka lite med hennes nya kamera, och äta lunch ihop. Det ser jag framemot. Då får vi troligen lite nya bilder båda två samtidigt också. :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar