fredag 16 september 2011

Second

Ja, ni har nog listat ut det redan, men idag ska jag göra min andra tatuering!! (Ja, efter arbetstid förstås. Fastän jag är lovligt frånvarande (sjukskriven) så skulle det kännas fel att fara iväg och gadda mig på min egentliga arbetstid. Så ca. klockan 16 ska vi vara där!) O så ska min första tattoo ifyllas/förstärkas. Den gjorde jag för 6 månader sen, så den har hunnit blekas lite, och det är alltid bäst om man fyller i den efter ca. 6 månader efter att man gjort den.

Jenny kommer med, som moraliskt stöd ;) Det var meningen att flera skulle med, men det passar tyvärr inte för dom idag, så nu blir det bara Jenny & jag.

Jag ska alltså tatuera in "Fighter". Var jag ska ska laga den får ni se då den är klar! Vi far till Iguana i Karleby, där jag lagade min första. Där är dom billigast, och precis lika bra som på vilken annan studio som helst! :)
  

Ni får, om ni vill, gissa var ni tror att jag kommer att placera tatueringen. Rätt svar får en länk på min blogg ikväll! 
  
Jag & bästa Jenny på nyårsafton 2010-2011. 

2 kommentarer:

  1. Det rekomenderas väl inte att man tattuerar sig när man är förskyld eller sjuk?

    SvaraRadera