fredag 2 september 2011

Sick..?

Godmorgon! Jag vaknade upp med snuva, o är så otrooooligt trött så ni anar inte. Åh, ingen bra start på min fredag.

Men jag är ändå glad och förväntansfull inför helgen, dock bitter ifall jag ska gå och bli sjuk nu då jag som minst behöver det.. Nå, kanske det blir bättre under dagen, man får ju hoppas :)

Nu ska jag äta frukost, o sen fara in via stan och lämna in filmen till Makuuni innan jag far till jobbet.
O så hoppas jag bara att den här dan går fort & att vi inte har det så stressigt med alla bilder...

Förresten, jag fick ett tips av en läsare om att det är lättare att läsa om jag skriver "och" istället för "o" och "&". T.ex. "Nu går jag och lägger mig", istället för "nu går jag o lägger mig".
Vad tycker ni? Spelar det nån roll för er? Om det blir lättare att läsa då jag skriver "och" så ska jag självklart bli bättre på att skriva ut hela ordet! Det är ju trots allt ni som läser :) 

  
Ha en bra fredag! ♥ 
  
Åh vad det kändes konstigt att vakna upp i morse och inte ha nån att klia bakom öronen.. Jag saknar goosegummorna redan 

3 kommentarer:

  1. Ja, det är alltid lättare att läsa korrekt svenska. Är texten fylld med konstigheter måste man staka sig fram under läsandet.

    SvaraRadera
  2. för mig spelar det ingen större roll om du skriver 'o' eller 'och' men lämna gärna bort '&' - dom gör texten jobbig att läsa. eller jobbigt o jobbigt, man förstår ju vad du menar o ögat klarar nog av det, men det är snyggare om det inte finns en massa &.n i texten! :)

    krya på dig nu, drick varmt på jobbet om du kan, ha en halsduk på dig när ni åker ner och tillräckligt med kläder så får vi hoppas att solen skiner på er imoron o att du slipper bli mer förkyld!

    SvaraRadera
  3. skitsamma hur du skriver

    SvaraRadera