torsdag 1 september 2011

Snart fredag

S & J for nyss hem, o jag ska strax gå o lägga mig! Lite smågrejer ska ännu nerpackas, men sen borde det mesta vara klart inför morgondagens roligheter.
Jag far alltså först i jobb från 7-15, sen hämtar Roys mamma, hans styvpappa, hans syrra & hennes kompisar upp oss runt 16-tiden, o så kör vi ner till Åbo och hoppar på båten o åker över till Sverige. På lördag ska vi springa runt i Stockholm hela dan, o förhoppningsvis hittar jag nånting smått & gott som jag kan unna mig själv. Det ska bli så roligt! :):) 

Jag tar med mig datorn, så jag kommer att uppdatera under resan!

Jag hade förresten en bra kväll i gott sällskap, med en bra film & massa godis ;) 

Nu ska jag packa det sista och gå o lägga mig så att jag orkar med en låååång dag imorgon. Puss & godnatt! 


  
Modell: Jag. 
Fotograf: Maria Sundelin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar