lördag 17 september 2011

Tattoo

Den var suuupersvår att fota, men här kommer ett par bilder i alla fall. Suddiga? Jodå, men ni kanske ser ändå hur den ser ut? :) 
  
 
Han gjorde den mer levande genom att göra bokstäverna ljusare i mitten, men till våren då jag far och fyller i den så ska jag nog göra dom helsvarta, som jag tänkte från början. Annars är jag supernöjd! :) 
 
Bättre bilder ska ni nog få, så fort jag hunnit ta fler!
 
Båda mina tatueringar symboliserar allt som jag tagit mig genom ända sen jag var liten. Jag skulle aldrig tatuera in nånting på min kropp som inte betyder nåt. Jag är mer än nöjd med båda mina gaddningar, och jag blir glad varje gång jag ser dom. Sen kvittar det vad andra tycker 
♥  

3 kommentarer:

  1. Snyggt! :) Ja kan int kontonummern min på rak arm, så ja måst koll upp e tå vi komber tibax ti Vasa :) jo, simhallen kosta 3,70. Ho mår du annos, ha förkylningen vari na bätte?

    SvaraRadera