måndag 19 september 2011

Underbart höstväder

Jag sov i Kovjoki inatt eftersom vi började på med renovering av våra nya köksmöbler igår, så det blev så sent innan vi startade från Sandsund. Roy for dock hit till Vasa igårkväll, så nu lånade jag pappas gamla Chrysler och tog samtidigt hit våra köksmöbler som jag ska måla, och ett skåp som jag köpte igår. 
Jag ska iväg till jobbet om en timme, så jag ska vila en stund nu innan jag gör mig klar, eftersom jag sov rätt dåligt inatt.

Jag tog lite bilder hemma i Kovjoki idag, då jag var ute och rastade kameran. Inga märkvärdiga bilder, men det var så härligt väder så jag ville i alla fall ta lite kort.
 
Mamma och pappa plockar äpplen. 
 
Det finns säkert tusen olika inställningar på kameran, men jag har inte hunnit lära mig så mycket än. Så ni får än så länge nöja er med halvbra bilder, så fort jag hunnit lära mig mer så blir säkert bilderna bättre också! :) 
  
Och nu vill jag gärna ha lite tips på nåt motiv, vad vill ni se för typ av bilder? 

4 kommentarer:

  1. vild hamppo kan va tu måst fa gand nära ryssland

    SvaraRadera
  2. inredning, djur, :), resor

    SvaraRadera
  3. ser bra ut :) Du kan ju ha din vän Linda att lära dig, hon är ju bra på foto.

    SvaraRadera
  4. Böri me natur å sånt :) ja vill gärna lär de, å så vill ja å fa ut å fota me de :)

    på tal om he, vilken dag passar e fö er att fa å fota parbildren? :) torsdag e enda daan denhär vikon för me! :)

    SvaraRadera