söndag 18 september 2011

Vinn 10€ att shoppa för på Nelly.com

Nu tänkte jag vara snäll och skicka hem det här rabattkortet åt en av er. Man skrapar alltså fram en kod som finns nere i högra hörnet på kortet, som ger 10€ rabatt då man använder den i kassan då man handlar för minst 50€ hos Nelly.

Det enda ni behöver göra för att vara med och tävla, är att gilla mig på Facebook, här! Skriv sen en kommentar till det här inlägget att du gillat, samt ange ditt Facebook-namn, så är du med och tävlar! :)
  
 
Tävlingen avslutas på onsdag, 21.9. Lycka till! 

9 kommentarer:

  1. Jag är med och gillar dig redan på fb - Anna Lundkvist

    SvaraRadera
  2. Awesome tävling! :D
    Jag är mer än gärna med och jag gillar dig redan på FB - Cassandra Elfman.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag e me å gillar d rej på fb :)

    SvaraRadera
  4. Jag är med och gillar dig på fb - Nina Holm

    SvaraRadera
  5. Jag e me! Å jag gillar dig redan ;) Pamela Bäck

    SvaraRadera
  6. Jaag e mee!! :D
    Å jaa haar gilla de på fb rejj! :D

    SvaraRadera
  7. jag är med :) fb: sara öberg

    SvaraRadera
  8. Oj hinner jag vara med?
    Jag har gillat dej på fb!
    Johanna Granbäck

    SvaraRadera