tisdag 25 oktober 2011

Att shoppa utan att behöva betala

Igår efter jobbet sprang jag in på h&m. Jag fick ju två presentkort i lördags, så jag tänkte passa på att utnyttja dem nu då. Jag kom hem med en skjorta i rak modell, en gammelrosa basic-tröja, tre par strumpor, en ögonfransböjare och en pensel för att applicera ögonskugga och ögonbrynsfärg. 
Kvar finns det ännu lite pengar på ett av korten som jag utnyttjar nån annan gång ;)

Bilden är tagen i grymt dåligt ljus, därav den dåliga kvalitén..
 
Jag sprang också in på Arnold's och köpte hem middag åt mig & Roy. Varsin kycklingbagel plus varsin munk och cola. Mumma ♥  
  

Detta är ett tidsinställt inlägg.

3 kommentarer:

  1. vad är det för material på skjortan? pris? just en sån skulle jag behöva den 12.11 till en 3oårs-fest - känner dock inte för att köpa nåt jag troligtvis bara använder en gång...

    SvaraRadera
  2. Maria} Skjortan är i 100% bomull, superskön! Priset låg på 24,95€ om jag inte minns helt fel :)

    SvaraRadera
  3. hmm... kanske jag får låna den en kväll!? ;) att ha och hänga snyggt knuten runt höften... om jag inte hittar nåt liknande på loppis eller i pappas skåp :D

    SvaraRadera