söndag 23 oktober 2011

Back to work

Jag har haft en superslö och skön söndag. Imorgon är det back to work som gäller. Jag hade planerat att va ledig minst två veckor innan jag börjar jobba igen, men så råkade jag få ett nytt jobb nästan direkt, och då tackar man ju inte nej! :) Jag hann va ledig en vecka i alla fall, det räcker nog. Jag har haft mycket kul under min lediga vecka.

..."Men var ska du jobba då?" undrar många.
Det avslöjar jag imorgon då jag kommit hem efter min första arbetsdag. Jag jobbar från 10-15 imorgon, perfekt arbetstid om ni frågar mig.

Nu ska jag gå och lägga mig så småningom. Vi hörs imorgon innan jag drar iväg!

 
Såhär trött blir man efter att ha haft en hektisk helg. 
 
Glöm inte bort att delta i min tävling som jag avslutar imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar