måndag 31 oktober 2011

Restless legs-syndrom?

Eventet var riktigt bra, men jag har lite svårt för att sitta still sådär länge.. Några bra bilder under själva föreläsningen tog jag inte heller eftersom jag satt bakom en massa tvåmeters folk, men en väldigt smickrande bild som jag tog strax efteråt kan jag i alla fall bjuda på;
 

  
Nu måste jag gå och lägga mig, ska upp innan 8 imorgon. Jobbar från 10-16, och sen far jag norrut, till Kovjoki. Men, vi hörs nog innan jobbet imorgon om jag inte vaknar för sent.
   
Godnattpuss

2 kommentarer:

  1. Du har nog ingen aning om vad restless legs är isf..

    SvaraRadera
  2. Anonym} Jo, jag vet vad det är, och det är självklart inget att skämta om.. Själv har jag ingen diagnos på det, men ibland är det riktigt hemskt då jag ska sova eller om jag suttit still för länge då det bara rycker i benen.. Men jag vet dom som har riktigt jobbigt med detta, och det var verkligen inte meningen att såra nån.

    SvaraRadera