onsdag 26 oktober 2011

Vinn Beautysticks

Jag hämtade ut ett paket fyllt med Beautysticks idag, så nu tänkte jag lotta ut några par åt er. Beautysticks är två plaststickor som man hygieniskt klämmer pormaskar med. Trots att vi har ca. 9 miljoner bakerier under varje nagel så är det väldigt vanligt att vi klämmer pormaskar med fingrarna.
{Läs mer om Beautysticks här}
   


Fem stycken av er kommer att vinna varsitt par Beautysticks. 
Obs! Stickorna är packade i små plastpåsar, inte så som på bilden.
  
För att tävla ska du kommentera detta inlägg med varför just du vill vinna ett par Beautysticks.
  
Jag väljer ut 5 lyckliga vinnare på söndag, 30.10. Lycka till! ♥  

10 kommentarer:

  1. Vill hjälpa min dotter få bort de pormaskar hon för tillfället har i sitt ansikte. Skulle vilja ge henne en ansiktebehandling också. Lottar du ut sådana också? Fast i så fall blir det långt att åka för att få den men dessa stickor är en bra början tycker jag.
    Kram Sara, du är en urduktig fotograf tycker jag!

    SvaraRadera
  2. Vill vinna dessa (men har ännu inte bestämt mig för om jag skall fixa mina egna pormaskar eller sambons..) för jag vill känna mig finare. Jag har annars så dålig hy och inget hjälper så detta vore fint (:

    SvaraRadera
  3. Jag skulle verkligen behöva dessa, då jag tyvärr dagligen måste klämma bort pormaskar från mitt ansikte :( Brukar heller aldrig vinna i tälingar så kanske det här skulle vara första gången :) Följer annars med din blogg varje dag och tycker du har en jättefin blogg och du verkar vara en härlig person!

    SvaraRadera
  4. Jaa-a int sku e skada ti få hjälp på traven me dömde einvis pormaska som finns :D Låter värt att pröv :D

    SvaraRadera
  5. För att jag är en sån som använder fingrarna och kan aldrig låta att bli att klämma hela tiden, så detta vore nog en bra grej för mig ;)

    SvaraRadera
  6. Jag ska väl försök vinn jag också då ;) jag sku vila vinn för att jag int har en aning om va dedär e, för att jag e kosmetolog o vill si om de faktiskt funkar och e bra för huden och för att sedan isåfall kuna rekommender dem åt andra via t.e.x min blogg! :)

    SvaraRadera
  7. Jag har aldrig testat beauty sticks, jag använder alltid mina fingrar.. därför vill jag vinna dem! :)

    SvaraRadera
  8. Skulle vilja vinna för att som säkert många andra har problem med pormaskar och finnar. skulle vara sjukt roligt att vinna dessa, aldrig prövat heller! =D

    SvaraRadera
  9. Jag har problem med pormaskar men aldrig hört om något liknande, så det skulle vara kul att testa! :)

    SvaraRadera
  10. Jag har ve intressera ov demhe san jag hört talas om dem, mett ansikt sko nog bli glad om jag använd beuty sticks i ställi fö fingre ;)

    Sandra
    santtu_nyberg@hotmail.com

    SvaraRadera