tisdag 1 november 2011

Changed plans

Jag kom hem från jobbet nyss, och det var tänkt att jag nu snart skulle hoppa i bilen och fara till Kovjoki. Men jag bestämde mig för (efter att ha pratat med mamma) att jag far imorgon på förmiddan istället då det är ljust. Det är kolmörkt nu och så är jag dessutom helt trött i både knopp & kropp, så jag platsar nog bäst på soffan ikväll. Först ska jag dock dra ut på nå ärenden, men enbart roliga såna. Sen ska jag ligga däckad på soffan med en lösgodispåse och kolla Ensam mamma söker och läsa bloggar. Har över tusen olästa inlägg på Bloglovin' nu igen. Phuuu..
 
Nå, nu ska jag fräscha upp mig lite innan jag sticker iväg in till stan en sväng.
 
Mitt hår ser verkligen hemskt ut på bild...

1 kommentar:

  1. håret är det väl inget fel på! men vet inte om det bara är ljuset, men på den bilden ser det ut som om du har på dig en mask - minska i lite på foundationen så blir du riktigt söt :)

    SvaraRadera