söndag 6 november 2011

Problem med bloggen fortfarande...

Det syns bara några inlägg för mig då jag går in på bloggen.. Är det så för er också? 
Är det nån som vet varför?! Sjukt irriterande.. På Bloglovin' syns inte de senaste inläggen heller.
 
Jag kom i alla fall till Kovjoki just, har varit i Sandsund hela helgen.
Vi ska snart packa in katterna i bilen och åka iväg hem till Vasa. Imorgon har jag läkare kl. 9:20, så då får vi se vad dom säger om ryggen och knäna. Gårdagen var hemsk, jag kunde inte ens gå rak i ryggen!
 
Vi hörs mer då vi kommit hem, puss puss
 
Gammal bild, får lite lust att klippa mig sådär igen..

3 kommentarer:

  1. ja det är så för oss också ;/

    SvaraRadera
  2. inget syns och du dyker inte heller upp på min länklista på bloggen... kontakta blogger!!!

    SvaraRadera
  3. klipp dig sådär :)

    SvaraRadera