torsdag 15 december 2011

Ombre

Jag tycker att ombre-trenden är så himla snyggt. För er som inte vet så är det alltså då man färgar mörkare i roten och låter längden i håret tona ut i ljusare nyans. Alternativt så låter man sitt blonderade hår växa ut så att man får en naturlig ombre i form av utväxt.


Jag håller som bäst på "odlar" ombre, har inte färgat håret på några månader, så jag börjar få en mörkare utväxt nu. Jag tänkte låta håret växa ut så att jag till slut bara har min naturliga hårfärg. Hoppas jag lyckas. Mitt hår har nämligen fått va med om ett och annat, haha. Ser framemot ett tjockare, friskare och finare hår :)
..Så tacka vet jag ombre-trenden, så slipper man tänka på utväxten!! :)

Vad tycker ni om den här trenden? ♥  

2 kommentarer:

  1. Tycker exakt som du! Såå skönt då man har naturligt mörkt hår sså man int behöver färg utväxten helatideen nåmer nu! :D

    SvaraRadera
  2. ti vässt tå e bara siir bra ut på ljushåra :s sko ja by spar ut mett mörk hår å ha en superljus utväxt sko e ba sii pöllot ut :D

    SvaraRadera