torsdag 19 januari 2012

Ger jag aldrig nåt tillbaka?

Jag fick ännu en fråga som jag kände att jag vill svara på.

"Du får alltid en massa fint av din pojkvän, men man ser aldrig att du ger något tillbaka. Känns det inte lite konstigt? :)"

Jag förstår din tanke, men grejen är att jag väljer att inte "skryta" om vad jag ger åt honom (eller åt andra), så därför kanske det ser ut som jag det bara är jag som får grejer och blir bjuden på både ett & annat av Roy & kompisar.
Faktum är, att jag är väldigt generös, och älskar att ge saker. Jag är ofta också för snäll, och ställer upp jämt & ständigt för andra (utan att ibland ens få ett tack för besväret).

Jag älskar överraskningar, men ännu mer älskar jag att överraska andra! :) 
Tumblr_lxusgigw0z1qe7vz2o1_500_large
weit


Tycker ni om då jag gör sånahär "svars-inlägg"?

2 kommentarer:

  1. Skulle ändå vara intressant att se vad du ger bort nångång t.ex. till Roy eller din bror :) tycker själv att det är så svårt att veta vad man ska köpa till karar... Och ja du får gärna göra svarsinlägg så man inte missar om du har svarat. :)

    SvaraRadera
  2. Jag skulle också vilja att du lägger upp det som du ger bort. Lite som omväxling samtidigt som man också kan tips. Och så är det förstås jätteintressant :)

    SvaraRadera