torsdag 19 januari 2012

Loppis, b.u.s. & praktik-babbel

Nåja, nu har jag varit till loppis för andra gången idag, och den här gången fyllde jag på mitt bord med mer grejer. Det hade försvunnit en del därifrån, så jag hoppas att grejerna är köpta, och inte bara lagt på nåt annat ställe eller blivit stulna. Jag bestämde mig för att ha bordet en vecka till, jag hoppas det lönar sig. 
 
Och hörni, jag är ännu så himla irriterad på det där gymkortet som försvann spårlöst. Jag som skulle sola solarium några gånger nu innan sommarn för att fixa en bra grund åt hyn... Jag fattar inte?! Tydligen var det inte meningen att jag skulle lägga mig i solariet alls... Och b.u.s. (brun utan sol) är ju så himla fult och onaturligt.. Jag har i alla fall aldrig lyckats bli helt nöjd. Hittade dock nyss en b.u.s. som jag läst mycket bra om som jag kanske borde köpa? Det skadar ju inte att prova.. Har en del gamla flaskor av olika sorter i badrumshyllan som jag ska slänga på momangen.
 
Jag är helt slut nu fastän jag inte gjort nåt ansträngande idag. Mest suttit och väntat, och Bj kom aldrig. Suck..
Borde powernapa och sen slänga på en film eller nåt.. Men risken finns då att jag inte kan somna ikväll. Ska i säng tidigt ikväll, för jag har fysioterapi kl. 8 imorgon. Sen ska jag också iväg till skolan och prata med hälsovårdaren om lite olika saker. Jag hinner nog inte jobba så mycket med köksstolarna imorgon heller, så de får helt enkelt vänta till nästa vecka då jag har mer tid. Skåpdörrarna är viktigast nu också, och dom ska jag försöka hinna bli helt klara med på måndag.
 
På tal om annat så är jag såå ivrig på att få se nån bild från shooten som jag hade med Linda i tisdags. Jag undrar om nå av bilderna med katterna överhuvudtaget är användbara, haha :D Ska verkligen bli intressant att se! Om det finns en bra bild så är jag nöjd. Ni får såklart se så fort Linda har skickat nån åt mig!

Myser med lite tända doftljus.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar