onsdag 29 februari 2012

Kuusamo

Nu är vi framme i stugan i Kuusamo som ligger utanför Ruka. Vi har det jättemysigt, väggarna är gjorda av megastora stockar, och så har vi en stor öppen spis. Jag ska visa bilder från stugan sen nån dag.
  
Resan tog ca. 7 timmar, och fyyy vad mina ben var bortdomnade då vi äntligen var framme.
Nu har vi packat upp det mesta, och vi ska snart äta. Jag har vilat en kvart eftersom jag fick huvudvärk, men den är borta nu, så jag är back on track och ska börja bädda åt oss! :)
  
Ikväll ska vi fara in till Ruka och spana in backarna lite, desto mer orkar vi nog inte med ikväll. Imorgon ska det tydligen va mulet, så det blir troligen ingen dag i backen då förrän fredag eller lördag. Så nån utflykt på skidor eller nåt liknande blir det antagligen imorgon. Jag är mest sugen på att köra skoter, men få se hur det blir med det.
  
Nu ska jag avrunda, vi hörs mer senare ikväll eller imorgon! 

2 kommentarer: