fredag 24 februari 2012

Nightmare

Hej på er! Inatt drömde jag mardrömmar, och Roy väckte mig då han tyckte att jag andades så tungt och snabbt. Usch, vågade knappt somna om sen.. Drömmer sällan mardrömmar, men då jag väl gör det så är dom så verkliga att jag kan gå runt och vara nojig flera dagar efteråt, haha...
  
I morse for jag på fysioterapi, och det var verkligen hårdträning! För varje gång så orkar jag mer & mer, och det är så skönt! Nu har vi en tvåveckors paus, så jag ska vara extra flitig med hemövningarna nu då.
  
Jag fick hem ett paket idag, en gratis klänning från Members borde det vara. Ska öppna det nu! 
Om ni vill ha en inbjudan till Members där ni kan shoppa billiga märkeskläder och samla ihop pengar så att ni kanske t.o.m. kan få hem gratisplagg (som jag nyss gjort) så kan ni skriva er mejl här i kommentarsfältet så bjuder jag in er! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar