söndag 26 februari 2012

Sundaynight

Oj vad dött det varit här idag.. Jag har haft fullt upp hela dan. Har bl.a. möblerat om och gjort om helt och hållet i Lindas och Janinas rum, eftersom jag ska bo här typ hela våren och även över sommarn. Så nu har jag fått en egen hörna i rummet :) Sen så har jag varit och hälsat på en släkting på sjukhuset, och så blev det ett besök hos farmor på ålderdomshemmet. Full rulle alltså.

Imorgon ska jag ringa tandläkarn och be om en akut-tid, har ett hål som måste lagas.. Så det blir väl en sväng till Vasa imorgon då troligen. Ska till läkarn på tisdag där sen också, så det blir ett par dagar i Vasa här emellan då alltså. Jag trivs så bra i Kovjoki, ska bli så skönt att bo här nu :) Kommer dock att sakna gubben såklart... ♥ 

Förresten så börjar det faktiskt kännas som vår nu, fastän det är så mycket snö. Men solen värmer om dagarna och det är runt 0 grader, så snart börjar nog snön smälta bort och så får man börja klä sig i skinnjacka istället för den tjocka vinterjackan, uuuunderbart!! Sen får man börja skörda åkrarna, och då blir det full rulle. Yeah! :D

Jag sitter för tillfället och kollar Wallander, men ska snart krypa ner under täcket i mitt "nya" rum.

Godnatt nu hörni, vi hörs mer imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar