lördag 10 mars 2012

It's okay not to be okay

Nu tänkte jag egentligen sätta mig ner här och skriva av mig lite, om hur dåligt jag mår och om hur mycket som pågår i mitt huvud, men jag vill inte tråka ut er med tråkigheter, så jag låter bli. Ingen vill läsa om sånt, eller hur? ..Så istället bjuder jag på ett par bilder som lillasyster Maria tog idag då vi var ute.
Jag har invigt läderjackan och mina Raybans nu, våren är här!

Och förresten -Bloglovin'-följarna bara ökar, awesome :D Välkomna! 

3 kommentarer:

  1. Du veit att du allti kan prat me me :) <3

    SvaraRadera
  2. He e nog bara att skriv åv de om du känner för e. precis allt. ibland måst man bara få he :)


    fin outfit btw :) kanski jag å sko måst invig min skinnjacko :)

    SvaraRadera
  3. Vet inte varför du mår dåligt och vad som pågår i ditt huvud. Men jag har också känt mig less och hängig ett bra tag. Det blir nog bättre tids nog, men mycket vila och nån att reda ut alla tankar med brukar fungera.

    SvaraRadera