torsdag 22 mars 2012

Kråkbo var det ja

Alltså mitt hår, hur ska man få ordning på det? Det är fel längd, fel färg och alltför tunt. Dock ska jag inte klaga, jag är glad så länge jag har nåt hår på huvudet överhuvudtaget :) Men nu har jag bestämt mig för att fräscha upp det lite. Jag har ju inte färgat håret på nästan 6 månader nu, vilket är rekord för mig eftersom jag vanligtvis färgar det minst en gång i månaden. Men NU är jag faktiskt trött på min utväxt som är mycket mörkare än längderna (vilket får mitt hår att alltid se smutsigt ut) så jag köpte hem lite hårfärg idag. Tanken är att det ska bli samma färg som min utväxt så att det alltså blir ungefär som min naturliga hårfärg. Får se om det lyckas. Är trött på att va sådär blond också. Så nu blir det mörkblondt/ljusbrunt om det går som jag vill. Sen om ett tag ska jag fara till frissan och jämna upp frillan lite, men först får det växa lite till.
Färgningen tar jag itu med imorgon, ikväll ska jag bara ta det lugnt.
  
Vad har ni gjort en torsdag som denna? ♥ 

2 kommentarer:

  1. Ätit en god kladdkaka och umgåtts med en vän och hennes son. :)

    SvaraRadera
  2. neeeej, låt det bli hombre! så snyggt! håll ut, vännen, färga inte! :)

    SvaraRadera