söndag 11 mars 2012

Sun(ny)day

Vilket vårväder! På termometern i köket står det 14,6, dock är det där solen gassar på, så det stämmer inte riktigt. Men nog är det ändå bra många plusgrader. Uuunderbart :)
Fint väder får mig att må bättre, så idag skiter jag i alla problem för en stund och bara fokuserar på sånt som får mig att må bra.

Jag har med lillebrors hjälp kånkat upp min byrå till rummet, så nu ska jag äntligen ordna upp i röran. Alla mina kläder som för tillfället ligger nertryckta i plastpåsar ska vikas in i byrån, men först ska lådorna fastskruvas. Som vanligt så hjälper Alecia till. Vi gillar att greja på tillsammans, hon & jag ;)

3 kommentarer:

  1. Ja visst är det härligt väder ute nu. Underbart ♥
    Ha en fortsatt fin em/kväll.
    Kram till dig ♥

    SvaraRadera
  2. sv: jo he böri nou va ganska varmt me vinterjackon vissa gang. :)

    SvaraRadera