söndag 1 april 2012

Back in the city

Så, då var vi i Vasa igen. Imorgon ska jag upp tidigt och iväg på fysioterapi, och sen lite senare kommer hyresvärden och hans fru på kaffe. Jag hade tänkt städa och fixa allt ikväll, men eftersom vi kom hit så sent så orkar jag inte det nu. Jag har tvättat en maskin med kläder som jag ska hänga upp innan jag går och lägger mig, men resten av städningen och fixandet får vänta tills imorgon.
  
Jag har precis kollat senaste avsnittet av Äntligen Hemma, och jag fick så mycket inspiration, så jag tänkte slänga upp avsnittet här så att ni får se om ni vill. Jag blev överförtjust i rummet som Lulu gjorde -Jag älskar då man blandar gamla möbler och inredning med nytt!
%C3%84ntligen%20hemma%20del%2010

1 kommentar:

  1. Ja fastna åxå för hede rummi! O speciellt gardinerna som hon fixa till! ..tror bestämt ja ska test ti sy nya sovrumsgardiner nan vacker dag :)

    SvaraRadera